poniedziałek, 31 października 2011

cześć!
nie wyszło nic z nocowania :<
oj trudno!
wczoraj.
11 poszłam do kościoła
i o 14 był mecz
ja durna, poszłam 14:30 i jeszcze poszłyśmy się przejść
dopiero o 15 byłyśmy na meczu i zostało 30 min meczu
a tam był taki zeje chłopak , że to bajka 
taki był fajny <3
17 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

po meczu poszłyśmy do Kamili
siedziałyśmy do 18 i ja poszłam 
bo tak
nie mam już nerwów do jednej osoby
albo nawet dwóch osób
serio
chciałabym się wyprowadzić
do jakiegoś większego miasta
bo tu gdzie mieszkam jest strasznie nudno!
nie ma co robić!
ale ta wyprowadzka będze realna dopiero jak ja będę miała 19 lat i będę szła na studia , kurdę
5 lat
wytrzymam!

na dzisiaj planów nie mam !

idę się byczyć teraz przed TV !


wypad na wieś:














3m się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz