wtorek, 25 października 2011

WTOREK

sie sie siema koleżanko !
dzisiaj taki dzień że naprawdę
jadę z tatem do szkoły a tu drzewa ścinają-,-
tato spóźnił się do pracy ja niestety byłam o czasie w szkole -,-
e tam e tam :D
nie było, żadnych kartkówek , giciorrr xd
już się nauczyłam na jutro he :D
później mejbi z Kamilą do Madziszki
a właśnie Kamila:
STÓWA , WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO , WSPANIAŁYCH KOLEŻANEK(i tak takie masz hihihi :D) I KASYYYYYY . I TAK DALEJ ! :D

no i najważniejsze ! tak w skrócie 
parę miesięcy temu bardzo kolegowałam się z taką dziewczyną, ale Ona znalazła sobie 'fajniejszych, tym razem kolegów' i się do mnie nie odzywała, no nawzajem . cały czas gapiła i gapi się w komórkę , po jakimś czasie stało to się wkurwiające. jakiś czas nie miała ani jednej koleżanki, teraz pogodziła się z dwoma  bodajże koleżankami , ja uczyniłam to dzisiaj <szacun> . pogodziłam się z nią, bo przypomniało mi się jak fajnie razem ze sobą spędzałyśmy czas , wtedy było po prostu zajebiście. w końcu swego czasu była moją przyjaciółką . trudno to będzie odbudować... 


 DIIIIAAAAANKKKKKKKKAAAA <3
 Solenizantka :D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz