piątek, 28 października 2011

Dzień Dobry!

przez dwa dni nocowałam u babci , dlatego tu nic nie pisałam
wczoraj na zakupach, więc nie było mnie w szkole :D już myślałam , że nie będę pisać sprawdziany z matmy, ale jakis matoł powiedział że ma odpowiedzi i tamto potraktował jak kartkówkę , a dzisiaj pisaliśmy sprawdzian -,- . dzień dzisiejszy jak najbardziej na + . Oddawała kartkówki z religii z tajemnic , oczywiście 5 :D . potem biologia też 5 za kartkówkę i pisaliśmy następną, dobrze mi poszło nawet, chyba xd angielski sprawdzian , ale Pani nie było i wszyscy od siebie spisywali więc , chyba dobrze będzie ! :D chyba na pewno :D potem sprawdzian z matmy , wszystko wiedziałam , hihi . Ciotka mi wytłumaczyła :D fizyka , to nic nie było , tylko się do wos'u uczyłam . Wos kartkówka , dostałam 4 , 5 chyba nikt nie dostał :D i chemia , nie było Pani . Pisałyśmy z Madziszką list do Klaudii jakiejś tam :D
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii DŁUGI WEEKEND ! fuck yea ! superaśnie <3
jutro Kamila robi urodzinyy , gites ;d

zaraz chyba gdzieś wybywam , chyba na pewno !
i zapowiada się całkiem całkiem weekend <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

achechochtasysia <3


W środę był dzień uśmiechu , stąd taka koszulka , a Bieber ?
Bieberka lovvvciamy <3

heheh :d

 new spodnie

new nauszniki od lasek na urodziny <3 
 new bronsoletki od lasek na urodzinki ;d
 new
spodnie no :D


idę jednak teraz do Kamili , nara <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz